Możliwe, że nurtuje Was pytanie, jakie są nowości w kontekście prac budowlanych prowadzonych na stacji metra Bemowo w Warszawie. TBM Anna, jedna z maszyn tunelujących, wykonała już imponującą pracę, przecinając 967,90 metrów trasy za stacją C02 Chrzanów. Co więcej, doskonale poradziła sobie z montażem 641 pierścieni obudowy tunelu, które stanowią istotny element konstrukcyjny.
Drugą aktywną na budowie maszyną jest TBM Krystyna. Po krótkim okresie postoju w wentylatorni szlakowej, zdecydowanie ruszyła do działania 31 stycznia. Zmotywowana i gotowa do pracy, skierowała się w stronę przyszłej stacji C03 Lazurowa. Do tej pory, za stacją C02 Chrzanów, udało jej się wydrążyć 809 metrów trasy. Ponadto, podobnie jak jej „siostra”, efektywnie zajęła się układaniem pierścieni obudowy tunelu – dokładnie 535 sztuk.